Yes man!

Såhär bara som en reminder för mig själv och som lite apetitretare för dig där ute;
Jag planerar att skriva av mig angående "Yes Man", min planerade telefonstrejk och eventuellt något mer. :)

Idag så slutade dagen med att jag fastnade vid tv:n och på något mystiskt vis så fortskrider min tradition.. Klockan är ca: 02:30 och det börjar bli dags att sova.. Har typ lagt mig såhär de senaste 3-4 dagarna :o

Usch fy och blä

LOOOOOOOOVEEEEEEEEEEEEEE YOOOOOOUUUUUUUUUUUUUU AAAAAAAAAAAALL  <3 :D

Kommentarer
Den underbara som postat: palle

aaaah, det låter spännande... då är det väl bara att vänta och se ^^



godnatt på dig, sov så gott och hare bäst <3

2009-01-03 @ 02:39:37
URL: http://stupidfactory.blogg.se/
Den underbara som postat: Sys

Jahapp, nu tycker jag allt att du har hållt oss på halster länge nog! när kommer nästa inlägg? och vad är nu detta om telefonstrejk??

2009-01-07 @ 13:14:39
URL: http://rosemary.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback