Seeeeeeeg! x)

Hej där ^^
Inledningsvis så tänkte jag berätta om min senaste grej; springa runt och lalla i skogen xD Askul! ^^ Fast jättejobbigt ;P Springer som en gnu och skuttar runt och försöker lära mig gå på händer lite också nu, men asknepigt ju. P:

Har egentligen pratik nu i två veckor men istället för det så har jag varit i skolan och arbetat, inte dumt alls. :) Ska snart börja programmera två olika system som är beroende av varandra :D (Typ styrteknik med lite stänk av enkel datorkommunikation.. jobbigt ord :S)
Hade sovmorgon till idag! (oj oj oj )  har vart där 8-4 annars varje dag :P
Sen märkte jag och en polare att det finns inget intressant på kungsmässan, massa snyggt och trevligt men hittade inte något intressant :o
Jajaa, nu så ska jag nog se lite naruto.. fast dricka massa vatten först tror jag.. sugen på vatten :D Det är ghoooott! ^_^
Vår nu också!! :D <3   PUSS

Sen så har jag kommit på en sak.. Jag tar det som det kommer :)

..fast jag vill nu


Kommentarer
Den underbara som postat: Palle

"Sen så har jag kommit på en sak.. Jag tar det som det kommer :)



..fast jag vill nu"



Wonderbart ^^

2009-04-15 @ 10:21:27
URL: http://stupidfactory.blogg.se/
Den underbara som postat: Ellen

svar; tack, men nä :/

2011-10-31 @ 16:43:11
URL: http://feelmyheart.blogg.se/
Den underbara som postat: beckie

tuuung blogg man! :)

2012-03-18 @ 00:06:06
URL: http://beckies.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback