Everyday and everynight it shows! (8)

Wohoo, var på rockafett i kärra idag, var lite opepp innan men shit va kul det var att få spela där igen ^_^



Fetaste scenljudet, nice personal, bra röj (lite stel publik dock :P) så får vi la se om vi går till final, vi orkade inte stanna kvar och vänta på resultaten. x) Det var ca: 3 timmars väntetid från det att vi spelade till det att vi skulle få reda på om vi gått vidare (fett ovärt ;P) så vi drog. :P

Annars leker livet, har börjat dricka grönt thé, sitter i detta ögonblick och smuttar på lite "lipton clear green" med mintsmak. ^^ Inte dumt. :>
Nu blir det nog lite gaming faktiskt, det är det ända jag orkar när jag öst på scen och gått ner i varv igen. :P
Satt i bilen på vägen hem igen, fortfarande taggad som ett as och bara ville headbanga loss eller hoppa runt. :D
Men tack gubbar och tack ni som var där och lyssnade! ^^

ps. om du hittils missat våra spelningar är det ännu inte för sent! jag kan lägga upp info inför kommande spelningar när jag vet nått. :) kika in på myspace.com/missingseasons om du är nyfiken btw :>

Puss på dig! :D <3

Kommentarer
Den underbara som postat: Jonas

De va fett roligt o lira där ^^ Hoppas fan vi går vidare :D <3

2008-11-23 @ 15:07:04
Den underbara som postat: Palle

hoppas att ni går vidare då :D men ni äääääger ju <3

2008-11-23 @ 18:12:43
URL: http://stupidfactory.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback