36 dagar kvar..

..och jag är skyldig pappa nästan alla pengar jag äger.. -.-'

Hej på dig!
Trevligt att du kikade förbi här på min på nytt födda blogg. (Vet inte säkert om det ska vara särskrivet eller inte.. men det ser ju bättre ut än pånyttfödda i alla fall..)
Ur resterna ifrån min forna blogg reste sig med stolthet något stort, något vackert, något som doftade pepparkaka; det var en ny blogg, återigen har andan fallit på!

Denna gång väcktes åter den där kliande känslan i fingrarna av inget mindre än en blandning av att ha kikat på kära Sahras blogg och suget efter att få sitta i skenet ifrån några värmeljus med en julmust och några pepparkakor medan man tittar ut på snön som i överflöd har lagt sig på balkongräcket, likt en varmkorv som någon försökt hälla ketchup på med hjälp av en sån där ny "smart förpackning som inte kladdar".



Men ja anyways, den här bloggen har jag tänkt att jag ska försöka skriva i varje dag, även om det kanske bara blir en rad eller två när jag inte är på humör, istället för att vid totalt random tillfällen fylla den med bös.

Fast idag tänker jag inte skriva så fruktansvärt mycket om dagen, då jag har varit sjuk och därför stannat hemma ifrån skolan. Eftersom skapandet av denna blogg i sig har utgjort större delen utav den här dagens intressanta happenings så förstår du säkert hur otroligt roligt jag haft en dag som denna.
Jag hoppas att jag blivit frisk till på torsdag, för då är det någon form av spelning på Allé med bandet, Missing Seasons ( Yeah! \,,/- [0.o ]-\,,/ ), kom dit by the way!
Semi-finalen i RockaFett på lördag också, då ska det bli ownage! Be there or be square!

Nu är det dags för mig att gå och knyta mig, man måste sova för att bli frisk var det någon som sa till mig.. nu när jag tänker efter så var det nog mina föräldrar som sa det de sista 20 gångerna som de ilsket stack in sina huvuden innanför dörren. Nåväl..
God natt på dig <3

Kommentarer
Den underbara som postat: Anonym

hej tuss ^^ jag kom på hur man komenterar :)

2008-11-19 @ 11:36:18
Den underbara som postat: sahra

<3

2008-11-19 @ 11:37:10
Den underbara som postat: Palle

och hej på dig^^ <3

2008-11-20 @ 22:12:46
URL: http://stupidfactory.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback